Müügitingimused

Veebipoe Kannu.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Osaühing Revalekspress (10875521) asukohaga kadaka tee 183, Tallinn 12618.

Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel. 

Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde.

Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuse või broneeringu juures. 

Tehingute valuutaks on Euro.

Pangalinke pakub Maksekeskus

Tellimuse vormistamine 

Teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. 

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud teenust ei ole võimalik tarnida seoses teenuse lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh teenuse kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Teenuse või broneeringu kinnitamiseks eraldi emaili ei saadeta.

Kohaletoimetamine

Teenus (broneering) kuulub lunastamisele Kannu Kõrts-u restoranis Kadaka tee 183, Tallinn. 

Broneerimissüsteem

Broneerimisel tuleb valida kui palju inimesi on tulemas, millisesse saali soovib klient istuda, kuupäev ja kellaaeg.

Broneeringut saab lisada ostukorvi.

Peale broneeringu eest tasumist, saadame maili, kus on kirjas Kliendi poolt broneeritud kuupäev, aeg, inimeste arv ja saali nimi.

Taganemisõigus 

Pärast broneerimist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 24 tundi enne broneeringu aega.

Broneeringut on võimalus tühistada kuni 24 tundi enne broneeringu algust. Tühistamata jätmise või hilisema tühistamise korral broneeringu tasu ei tagastata. 

Broneeringut hoiame broneeritud ajast alates pool tundi.

Kliendil on tagastamiseks vaja esitada avaldus info@kannu.ee -le, raha tagastame 14 päeva jooskul.

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud broneeringu lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates teenuse üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@kannu.ee või helistada telefonil:+372 5694 6900

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud teenusel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega teenuse. Kui teenust ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse ostjale saatmiseks. 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Teie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Vaidluste lahendamine 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kannu.ee helistada telefonil: +372 5694 6900 või Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole